Sunday, November 23, 2008

Δέκα ενδείξεις οτι σε απατάει










Δέκα ενδείξεις ότι σε απατάει

- Όταν χτυπάει το κινητό και είστε μαζί, δεν το σηκώνει ή πάει στο άλλο δωμάτιο

- Όταν τον παίρνεις στο κινητό δεν απαντάει πάντα

- Έχει ονόματα ανθρώπων στο κινητό, τους οποίους δεν γνωρίζεις.

- Η συμπεριφορά του είναι είτε απίστευτα γλυκεία , με λουλούδια και τρυφερότητες, είτε δείχνει ότι του σπας τα νεύρα. 'Η και τα δυο.

- Δεν έχει διάθεση για σεξ, ή αν έχει, το κάνει με διαφορετικό τρόπο.

- Φεύγει βραδινές ώρες με περίεργες /χαζές δικαιολογίες.

- Προκαλεί καβγάδες για ψύλλου πήδημα. Και μετα φευγει "βολτα να ηρεμήσει".

- Η φίλη σου /του είναι συνέχεια στα πόδια σας και έχει άποψη για το τι πρέπει να κάνεις.

- Δουλεύει πιο πολλές ώρες.

- Έχετε καιρό να μιλήσετε για το μέλλον, δεν σου λέει πια ότι σ αγαπάει, είναι αφηρημένος.

Απιστία.

Γιατι υπάρχει καν η λέξη στο ελληνικό λεξιλόγιο;

Στην Ελλάδα είναι τόσο διαδομένο και αποδεκτό να έχεις γυναίκα και γκόμενα μαζί.

Και καταλαβαίνω ακριβώς το αντρικό σκεπτικό, αλήθεια.

Έχω φάει απίστευτο κέρατο, όπως όλες μας, με την διαφορά ότι είχα την ατυχία να το μαθαίνω.

Και όσες από μας πιστεύουν ότι αυτό συμβαίνει μόνο στις άλλες, στις άσχημες, στις χαζές κλπ έχω να πω μόνο ότι ζηλεύω απίστευτα την αθωότητα τους.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω ειναι πως περιμένουν οι άπιστοι-γυναίκες άντρες- να αγαπηθούν για αυτό που είναι, μέσα τους, κάτω από αυτές τις συνθήκες.

Εκτός αν δεν το περιμένουν. Και είναι κάτι πολύ βαθιά λυπηρό αυτό.

Όταν δεν δείχνεις ποιος είσαι, κρύβεις πράξεις σου ή γεγονότα , κρύβεις τον εαυτό σου.

Γιατι οι πράξεις μας, μας καθορίζουν. Αυτοί είμαστε.

Οι σκέψεις που αποφασίζουμε να θέσουμε σε εφαρμογή, ή όχι.

Μπορεί μέσα μου να είμαι η καλύτερη κοπέλα-ή έτσι να νομίζω-, αν πάω με άλλον, είμαι μια άπιστη, μια ψεύτρα, κλπ

Αν λοιπόν εγώ δεν δείξω ποια είμαι στον σύντροφό μου, περνάω το μήνυμα στον εαυτό μου ότι ΕΓΩ, το πραγματικό άτομο μέσα μου, δεν αξίζει να αγαπηθεί όπως είναι.

Δεν θα το αποδεχτεί κανείς, παρά μόνο αν βάλω σάλτσα.

Και φυσικά ο σύντροφος μας αγαπάει μια εικόνα, ψεύτικη.

Διπλή απάτη.

Και έχει απαιτήσεις από μας, βασισμένες ακριβώς στην εικόνα που προβάλλουμε.

Και μας ζαλίζει, και μας ενισχύει την εικόνα ότι δεν είμαστε αρκετά καλοί, αφού παραπονιέται και «γκρινιάζει» και απογοητεύεται με την συμπεριφορά μας.

Αφού άλλο δείχνουμε και άλλο είμαστε!

Ίσως γι’ αυτό εγώ προτιμώ να είμαι πιστή.

Είναι πιο απλό.

Δεν μπερδεύομαι με το τι εικόνα θέλω να περάσω.

Δεν χάνομαι στα ψέματα.

Και αν ο άλλος με αγαπήσει, ξέρω ότι είναι για μένα.

Όπως είμαι.

Απίστευτο συναίσθημα.

Να νιώθεις καλά μες το πετσί σου και να νιώθεις ότι κάποιος σ’ αγάπησε εξ’ ολοκλήρου, χωρίς όρους.

Το όφελος αυτής της ειλικρίνειας, είναι ότι στο πρώτο πρόβλημα, δεν υπάρχουν αντιπερισπασμοί για να «ξεφύγουμε» από την «μουρμούρα»

Ως εκ θαύματος η μουρμούρα γίνεται κατανοήσιμη, γίνεται διάλογος, εξαφανίζεται το κουμπάκι μέσα στον εγκέφαλό μας που λέει «ωχ άρχισε πάλι τα ακαταλαβίστικα»

Ξαφνικά, υπάρχει διάθεση να ασχοληθείς με τον άλλον.

Και να σώσεις, ομορφύνεις την σχέση σου.

Το κυριότερο απ’ όλα, όταν έχεις μπει σ' αυτό το σκεπτικό, είναι ότι η σχέση με τον άλλον ανανεώνεται.

Κι αν δεν ανανεωθεί διότι έκανε τον κύκλο του…χωρίζεις φιλικά, ανθρώπινα, με την γλύκα δυο ανθρώπων που ήρθανε κοντά, και έχουν πραγματικά αγαπήσει ο ένας τον άλλον.

Χωρίς πικρά και αίσθηση εξαπάτησης, χωρίς ανταγωνισμό και κακίες, χωρίς την αίσθηση ότι ποτέ δεν σε αγάπησε.

Νομίζω ότι σήμερα με τα τόσα διαζύγια που συμβαίνουν, είναι πολύ σημαντικό, αν δεν μπορεί τελικά να αποφευχθεί ένας χωρισμός, να περάσουμε αυτό το μήνυμα συμπεριφοράς στα παιδιά μας.

Του σεβασμού στον εαυτό μας…

No comments: